טוען...
שאלות נפוצות (FAQ)
איך מזמינים באתר ?
באפשרותכם לבצע הזמנה און ליין באתר , בצורה מהירה ויעילה או להתקשר למוקד השירות הארצי *9559
הזמנה באתר :
בחרו את המוצר אותו תרצו להשכיר או לרכוש , בחרו את תאריכי ההשכרה במידה ומדובר במוצר להשכרה , לחצו על אייקון קופה . בקופה בחרו את צורת קבלת המוצר ,איסוף עצמי או שליח ומלאו את פרטיכם ופרטי תשלום . זהו ההזמנה נקלטה במערכת,הסכם ההשכרה וחשבונית תשלח אליכם למייל נציגנו יצור עימכם קשר במידת הצורך לתאם את קבלת המוצר
איך מקבלים או מחזירים את המוצר שהזמנתי ?
באפשרותך לאסוף את המוצר בכל אחד מסניפנו או להזמין שליחות במחיר של 33.5 ש"ח לכיוון לכל מקום בארץ ותוך 24 שעות .למידע נוסף על מדיניות איסוף ומשלוח מוצרים קרא את מדריך שילוח ואיסוף מוצרים בדף המוצר.
החזרת מוצר אותו דבר רק הפוך ..שליח אוסף ממך או אתה מחזיר לאחד מסניפנו .
מה קורה אם המוצר נשבר או ניזוק או אבד?
המכשירים הם חדשים ונמצאים תחת אחריות ולכן לא תדרשו לשלם שום סכום בגין תקלה או קלקול שנגרם למכשיר למעט רטיבות או חלקים שבורים .
במקרה של אובדן או גניבה של המכשיר תשלמו את סך עלות המוצר כמופיע בהסכם ההשכרה שנשלח אליכם .באפשרותכם להביא מכשיר חלופי זהה כמופיע בהסכם.
מה נדרש ממני כדי לבצע הזמנה ?
כרטיס אשראי בתוקף על שמך,שישמש כביטחון (גם במקרה ואתה משלם במזומן) . צילום ת.ז. וחתימה על הסכם ההשכרה . במקרים מסוימים אנו מאפשרים השארת צ'ק ערבון במידה ואין באפשרותך לתת מספר כרטיס אשראי כעירבון והינך מעוניין לשאיר צ'ק ערבון ציין זאת בטופס ההזמנה או בפני נציג השירות
רכישה של המכשיר ?
תמיד עומדת בפניכם האפשרות לרכוש את המכשיר. פנו לנציג המטפל בכם וקבלו הצעת מחיר לרכישה.
איך אני יכול לוודא שהמוצר מתאים עבורי ?
קרא היטב את המידע בדף המוצר , שים לב ללשונית מידע טכני המכילה פרטים טכניים מקיפים לגבי המוצר .חפש את האייקון סרטון מוצר במקרים רבים תוכל לצפות בסרטון המוצר .
בנוסף תמיד תוכל להתייעץ עם נציג השירות העומד לרשותך 24 שעות ביממה.