טוען...

 

 

             שאלות נפוצות:

                יש לך שאלה שלא מצאת לה כאן תשובה ? - ספר לנו - לחץ כאן ! 




            
    יש לך שאלה שלא מצאת כאן תשובה ? - ספר לנו - לחץ כאן !






 

 

  • מדוע בכלל להשכיר ?

    כשצריך משהו לתקופה קצרה, בד"כ לא כדאי כלכלית לרכוש אותו. בדיוק כמו סטודנט שמשכיר דירה לתקופת הלימודים, או כמו סוף שבוע במלון - לא קונים את החדר במלון. להשכרה יתרונות נוספים, כמו חיסכון בעלויות מימון, תפעול, תחזוקה ואחזקה.

    לדף המלא "מדוע בכלל להשכיר ?" (מומלץ !) - לחץ כאן ! 

     
    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

      

          
  • אודות רנט סנטר:
    רנט סנטר הינה הרשת: הראשונה, הגדולה והיחידה בישראל להשכרת ציוד מתקדם כגון: GPS, מקרנים, מחשבים ניידים, קונסולות, כרטיסי SIM לחו"ל, מודמים סלולריים, טלפונים לוויניים (אירידיום), גאדג'טים, Segway,וציוד אלקטרוני למגזר העסקי והפרטי. 

    רנט סנטר הינה מובילת ענף השכרת הציוד בישראל. הרשת מעניקה שירות ארצי ומגיעה לכל נקודה בארץ, זאת בנוסף ל 3 סניפים פיזיים ומספר נקודות חלוקה. אתר האינטרנט שלה (www.rentcenter.co.il) הינו האתר היחידי בישראל המאפשר לך לבצע את כל תהליך הרכישה לרבות: בדיקת מלאים, חיוב ומשלוח – וכל זאת: באוטומציה מלאה, בלחיצת כפתור, ובמשלוח לכל רחבי הארץ – ובתוך 24 שעות.

    לדף המלא "אודות רנט סנטר" (מומלץ !) - לחץ כאן !


    - חזרה לתחילת העמוד - 


      
        
     
  • למה רנט סנטר ? - למה אנחנו ?!
    הרשת: הראשונההגדולה והיחידה בישראל. החברה היחידה הפעילה בתחום שהינה גוף מבוסס ומקצועי בעל: סניפים, אתר אינטרנט שאינו רק "אתר תדמיתי" אלא חנות ורכישה פיזית באתר של ממש (רכישה מאובטחת) וממשק מתקדם וניהול מלאי ובדיקת זמינות "און-ליין", עם המוצרים הטובים והמגוונים ביותרהמחירים המשתלמים ביותרהשירות והתמיכה המקיפים ביותר, במשלוח – עד הבית, לכל חלקי הארץ, תוך 24 שעות – פשוט בצעו הזמנה דרך האתר – ותיווכחו בעצמכם !
          


    - חזרה לתחילת העמוד - 


           
         
  • איך אני יודע איזה מוצר מתאים לי ?   איך אני יודע מה אני צריך ?

    באתר ישנם מספר מדריכים לבחירת מוצרים (כגון "איך לבחור מקרן" וכ"ד).
    1. מומלץ ראשית לחפש את המדריך למוצר שלגביו הינך מתלבט.
    2. במידה ואין כזה, מומלץ לקרוא את תאור המוצרים הבסיסי. לעיתים די בתיאור הבסיסי של המוצר בכדי לזהות האם זהו המוצר המתאים לך (כמו במקרנים לדוגמה: מקרן בסיסי, מקרן מתקדם, מקרן למצגות ענק וכ"ד) 
    3. במידה ואין די בכך - מומלץ לקרוא את התיאור המלא של המוצרים לרבות המפרטים הטכניים.
    4. אם עדיין נותרת ללא תשובה - ניתן לבצע הזמנה באתר למוצר שהכי נראה לך - תוך ציון בשדה ההערות שהינך נזקק לסיוע בבחירה.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

       
     
  • איך אני מקבל יותר מידע על המוצר/ים ?
    לכל מוצר יש: תיאור בסיסי, טופס הרחבה, ולחלק גדול - מפרט טכני מלא.
    כמו כן מומלץ לשים לב למדריכי בחירת מוצרים (כמו המדריך לבחירת מקרן), וכמו כן לסרטוני הדגמה, הסבר ותפעול במידה ויש כאלו בעמוד המוצד, או באזור ההדרכה שבאתר.
    במידה ויש מידע כלשהו החסר לך בכדי לבצע הזמנה, מומלץ בכל זאת לבצע את ההזמנה עם המוצר הנראה לך כקרוב ביותר לצרכיך, ותיאור התלבטויותיך/שאלותיך בשדה: ההערות.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

       
     
  • איך אני יודע אם יש מוצר במלאי ?
    אתר רנט סנטר הינו האתר הראשון בארץ, (ונכון להיום גם היחיד) המאפשר לך לא רק הזמנה מלאה באתר (כולל חיוב, אלא גם בדיקה און ליין של זמינות מלאי. כך שאם אין את המוצר שברצונך בתאריך שברצונך להזמין, המערכת תעדכן אותך באופן אוטומטי. זאת אגב בדיוק הסיבה מדוע כדאי לבצע הזמנה מלאה באתר במקום פניה טלפונית - באפשרותך: לשריין מהר יותר את המוצר שאתה רוצה, לזמן הספציפי שאתה רוצה, במקום לדחות את ההזמנה ובכך לקחת את הסיכון שמוצר שרצית יהיה תפוס פשוט כי לא שיריינת זאת באתר ראשון.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

         
  • מה נדרש ממני בכדי לבצע הזמנה ?
    בכדי לבצע הזמנה באתר (או בכלל), נדרש ממך:
    1. כרטיס אשראי בתוקף על שמך, שישמש כביטחון (גם במקרה ואתה משלם במזומן)
    2. צילום ת.ז.
    3. חתימה על הסכם ההשכרה

    במקרים מסוימים אנו מאפשרים השארת צ'ק ערבון במידה ואין באפשרותך לתת מספר כרטיס אשראי כעירבון. במידה והינך מעוניין לשאיר צ'ק ערבון אנא ציין זאת בטופס ההזמנה או בפני נציג השירות

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     
               
  • איך מזמינים באתר ?  איך להזמין ? 

    לחץ כאן לסרטון הדגמה !

    ניתן להזמין באתר ב 2 שלבים פשוטים:

    1. שלב א': תהליך הקניה (עד הקופה וסיום הרכישה)
    2. שלב ב': הקופה - סגירת ההזמנה, פרטי המשלוח והתשלום 



    1. שלב א': תהליך הקניה (עד הקופה וסיום הרכישה)

    1. בחר את המוצר שאתה רוצה
    2. הגדר את תקופת ההשכרה (ממתי - עד מתי)
    3. בחר את כמות המוצרים מאותו הפריט שברצונך להזמין
    3. בחר ב"הוסף לסל" והמשך לקנות באותו אופן, או בחר ב"לקופה" בכדי לסיים את הקניה ולעבור
        לקופה



    2. שלב ב': הקופה - סגירת ההזמנה, פרטי המשלוח והתשלום 

    בקופה:
    1. בדוק את המוצרים שמופיעים בקופה:
        א. מוצרים - בדוק שאלו אכן המוצרים שבחרת
        ב. כמויות - בדוק שאלו אכן הכמויות שבחרת
                    (שים לב שיש שורה אחת לכל מוצר, כך שלדוגמה:
                     גם אם בחרת 2 מקרנים מאותו סוגבקופה הם יופיעו בנפרד -
                     כל מוצר בשורה משל עצמו !) 
        ג. תאריכים - שתאריכי ההשכרה הם אכן התאריכים שבחרת 
                      במידה וברצונך לבצע שינויים - ניתן לתקן כל שורה בנפרד
                      ע"י בחירת הפנקס או ההסרה מהסל המופיעים בצד שמאל

    2. בחר את אמצעי האיסוף

    3. באם היגעת דרך ממליץ או קיבלת קופון הנחה - בדוק שהוא מופיע כיאות בשורה /
        הזן את מספר קופון ההנחה

    המשך טופס ההזמנה:

    1. מלא את פרטי הלקוח (ואם הינך לקוח עסקי - שנה מלקוח פרטי לעסקי),
        
    2. שדה הערות: אנא רשום בשדה זה כל מה שחשוב לך שנדע לגבי ההזמנה
                      שלא צויין עד כה.

    3. מלא את פרטי התשלום

    לחץ לסיום על "סיים הזמנה" !

    זהו !

    הזמנתך בוצעה בהצלחה, ויישלחו אליך במייל באופן אוטומטי לחלוטין: פרטי ההזמנה, אישור על החיוב, חוזה ההזמנה. 

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

        


  • איך אני יודע שהזמנתי אושרה ? / סיימתי להזמין - מה עכשיו ?
    מייד עם סיום ההזמנה יישלח אליך במייל אישור על הזמנתך, לרבות כל תנאי ההזמנה, מספר ההזמנה, חוזה ההשכרה, וכל פרטי העסקה - באופן אוטומטי !

    במידה וההזמנה בוצעה טלפונית - כל הפרטים יישלחו אליך לאחר סיום ההזמנה.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     


       
       
  • האם האתר מאובטח ?

    כן. 
    האתר מאובטח SSL ופרטי התשלום מושמדים מייד עם קבלת האישור מחברת האשראי ואינם נשמרים במערכת. 

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

       
        
  • נרשמתי כבר בעבר / בצעתי כבר הזמנה בעבר  - מדוע אני נדרש להזין שוב את פרטי כרטיס האשראי שלי ? 

    האתר מאובטח SSL ופרטי התשלום מושמדים מייד עם קבלת האישור מחברת האשראי ואינם נשמרים במערכת.  זאת בדיוק הסיבה מדוע הינך להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך בכל הזמנה מחדש. 

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

        
  • איך מחושבים הימים באתר ?  מתי לוקחים ומתי מחזירים ?

    יום השכרה נחשב ל 24 שעות מרגע קבלת המוצר. או עד 17:00 שלמחרת קבלת המוצר - המוקדם מביניהם. השכרה ליום1 ביום ו' - החזרה היא במוצ"ש. השכרה ליום ו' + ש' - ההחזרה היא במוצ"ש או לכל המאוחר ביום א' ב 17:00.
    תאריך התחלת השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: תאריך קבלת המוצר
    תאריך סיום השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: תאריך קבלת המוצר + יימי ההשכרה
    תאריך החזרת המוצר: יום אחד נוסף על סך ימי השכירות (לא יאוחר מ 17:00)
    (כך השכרה ליום 1 מה 15 לחודש - ימולא ת התחלה:15, ת.סיום השכרה:15 והחיוב לפי יום 1, ויוחזר תוך 24 שעות מקבלתו ולכל המאוחר עד ה 16 לחודש ב 17:00)
    שעת החזרה: לפי שעת קבלת המוצר ולכל המאוחר עד ה - 17:00 ביום שלמחרת. 


    להלן מספר דוגמאות של חישובי ימים - לנוחיותך:

    א.  השכרה לתקופה (תקופה = יותר מיום אחד):
        הדוגמה: ברצונך לשכור GPS ל 10 ימים לחו"ל. מה - 10 לחודש ועד ל 20 בחודש
        תאריך התחלת השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: ה - 10 לחודש
        תאריך סיום השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: ה - 20 לחודש
        סה"כ ימי השכרה: 10 
        תאריך החזרת ה GPS: ה - 20 לחודש, ולכל המאוחר עד ה 21 לחודש ב 17:00  
        שעת החזרה: לפי שעת קבלת המוצר, ולכל המאוחר עד היום שלמחרת
                      (ה - 21) בשעה 17:00.
        
    ב. השכרה ליום אחד:
       הדוגמה: ברצונך לשכור מקרן לערב סרטים בבית (ב 10 לחודש)
       תאריך התחלת השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: 10 לחודש
       תאריך סיום השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: 10 לחודש 
       סה"כ ימי השכרה: 1
       תאריך החזרת המקרן: עד היום שלמחרת (ה - 11 לחודש) בשעה 17:00, או 24 שעות
       מרגע קבלת המקרן (במקרה של שליחות הלוך וחזור)
       שעת החזרת המקרן: 17:00 של היום שלמחרת (ה - 11 לחודש),
                             או 24 שעות משעת קבלת המוצר במקרה של שליחות הלוך וחזור
       במידה וההשכרה היא ביום ו' למשך יום אחד - ההחזרה היא במוצ"ש. 
       במידה וההשכרה היא לסופ"ש (ו' + ש')  - ההחזרה היא במוצ"ש או לכל המאוחר עד
                                                   יום א' שלמחרת בשעה 17:00

    ג. השכרה לסוף שבוע (או השכרה המסתיימת בסוף שבוע):
       הדוגמה: ברצונך לשכור מקרן לסוף שבוע - ליום ו' + ש'  (יום ו' זה ה - 10 לחודש) 
       תאריך התחלת השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: 10 לחודש
       תאריך סיום השכרה כפי שעליך למלא בהזמנה: 11 לחודש (שבת)
       סה"כ ימי השכרה: 2
       תאריך החזרת המקרן: 48 שעות מרגע קבלת המקרן או עד סיום יום א' (ה 12 לחודש)
       שעת החזרת המקרן: 48 שעות מקבלת המקרן או עד שעה 17:00 ביום א' (ה - 11)

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     


           
  • שינוי של הזמנה - איך אני משנה הזמנה שכבר בצעתי ? 
    ניתן לבצע כל שינוי בהזמנה מכל סיבה שהיא ע"י פניה טלפונית למוקד התמיכה ובכפוף לזמינות במלאי.
    ניתן לבצע שינוי בהזמנה עד 24 שעות לפני מועד תחילת ההשכרה או יציאת המשלוח - המוקדם מביניהם. מומלץ לזכור ולציין בפניה את מספר ההזמנה.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     
      
       
   
  • מדיניות ביטולים  / ביטול של הזמנה / איך אני מבטל הזמנה ?

    ניתן לבצע ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא עד 2 ימי עסקים לפני תחילת ההשכרה, או יציאת המשלוח המוקדם מביניהם.  ביטול מתבצע אך ורק בפניה טלפונית למוקד ולא במייל. יש לוודא שציינתם את מספר ההזמנה.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

           


  • איך אני מקבל מוצר ? / איך המוצר מגיע אלי ?

    ניתן לקבל ולהחזיר מוצר ב 2 דרכים עיקריות:
    1. איסוף עצמי מהסניף (בת"א או בירושלים)
    2. במשלוח/שליחות (עלות בהתאם לדף משלוחים באתר)

    - חזרה לתחילת העמוד - 


          

  • איך אני מחזיר את המוצר ? / איך המוצר מגיע חזרה ?


    ניתן לקבל ולחזיר מוצר ב 2 דרכים עיקריות:
    1. איסוף עצמי מהסניף (בת"א או בירושלים) 
    2. במשלוח/שליחות (עליות בהתאם לדף משלוחים באתר)


    - חזרה לתחילת העמוד - 
     


        
  • תפעול - איך אני מתפעל את המוצר ? / איך אני משתמש במוצר ?
    ראשית יש לבדוק בדף המוצר באתר באם יש לו מדריך  שימוש ותפעול (בין אם כתוב או מצולם). כמו כן יש לבדוק ולקרוא את דף ההסבר (+שימוש ותפעול) המצורף למוצר. באם אספת את המוצר באיסוף עצמי (מהסניף) מומלץ לוודא בטרם עזיבת הסניף כי ברור לך כיצד לתפעלו. בכל מקרה אחר - מרכז התמיכה שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה, כולל בשבת

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     


        
  • התקנה - איך אני מתקין את המוצר ?
    רוב המוצרים באתר אינם מצריכים התקנה מסובכת. באם בכל זאת נדרשת התקנה היא תבוצע ע"י נציגים שלנו בלבד, וכרוכה בתשלום נוסף.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     
          
 
  • נזק/תקלה - התקלקל המוצר - מה עושים ?
    כל המוצרים מכוסים במסגרת האחריות, למעט במקרים של נזק שנובע משימוש לא סביר. יש לדווח מייד על קרות התקלה תוך ציון מספר ההזמנה.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
     

        
        
     
  • אובדן/גניבה - גנבו לי את המוצר / המוצר אבד לי - מה עושים ?
    יש ליצור קשר מיידית עם התמיכה תוך ציון מספר ההזמנה.
    אובדן ו/או גניבה של מוצר יחייב אותך בהבאת מוצר חלופי כמופיע בהסכם או בחיוב של מחיר עלות המוצר. יש לשמור על המוצרים ולהימנע מהשארתם ללא השגחה.

    - חזרה לתחילת העמוד - 


       
      
     
  • המוצר לא עובד - מה עושים ?
    בקבלך מוצר (בין אם באיסוף עצמי ובין אם במשלוח), מומלץ לוודא שהוא תקין ועובד לפני עזיבת הסניף (במקרה של איסוף בסניף), או לפני עזיבת השליח (במקרה של שליחות). היה ובכל זאת קיבלת מוצר והוא אינו עובד מסיבה כלשהיא, יש ליצור קשר מיידי עם מוקד התמיכה ותקבל זיכוי או החלפה בהקדם האפשרי.

    - חזרה לתחילת העמוד - 
      

            
  • קיבלתי את המוצר, השתמשתי בו ופתאום הוא הפסיק לעבוד - מה עושים ?
    ראשית יש לבדוק בדף ההנחיות המצורף למוצר בדגש על תקלות נפוצות ודרכי הטיפול בהם. במידה ודרך זו לא צלחה - יש ליצור קשר מיידית עם מוקד התמיכה ולפעול ע"פ ההנחיות. ישנה תמיכה ל 24 שעות וכן בשבת

    - חזרה לתחילת העמוד - 



        
  • משלוחים: 

    ניתן לקבל ולחזיר מוצר ב 2 דרכים עיקריות:
    1. איסוף עצמי מהסניף (בת"א או בירושלים) 
    2. במשלוח/שליחות (עלות ע"פ דף משלוחים באתר)


    - חזרה לתחילת העמוד - 
     
         

  • הסתבכתי בתהליך ההזמנה באתר / לא הצלחתי להזמין - מה אני עושה ?
    1. קרא את המדריך להזמנה באתר, או את התקציר המופיע בעמוד זה (איך להזמין ?)
    2. אם שום דבר לא עזר - התקשר ל 9559* ובצע הזמנה טלפונית


    - חזרה לתחילת העמוד - 

 

 

 
 
 
   
   
סניפים:
 
תל אביב
כתובת: דרך שלמה 42
טלפון: 9559*, 03-5621037
שעות פעילות: ימי א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00 

ירושלים
בתיאום מראש
שעות פעילות: ימי א'-ה' 09:00-18:30, יום ו' 09:00-14:00 


פקס כללי: 
03-7608793 דוא"ל כללי: info@rentcenter.co.il